Jij hebt een vraag. Wij hebben antwoorden.

Hoe kan ik contact opnemen met Lumbit?

Op onze contactpagina vind je alle manieren om snel contact op te nemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag!

Hoelang heb ik garantie op mijn bestelling?

Bij Lumbit krijg je 2 jaar garantie op je product nadat je een bestelling hebt geplaatst, op voorwaarde dat het product is gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing.

Hoelang moet ik wachten op mijn bestelling?

Als je bij Lumbit een bestelling plaatst, wordt deze binnen 24 uur verzonden, met uitzondering van feestdagen.

Hoe ontvang ik een factuur van mijn bestelling?

Wil je een factuur ontvangen van een bestelling die je bij ons hebt geplaatst? Stuur ons dan een e-mail via de contactpagina. Wij zorgen ervoor dat je de factuur zo snel mogelijk ontvangt.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je je bestelling annuleren? Het is belangrijk dat je dit op tijd doorgeeft, zodat wij de bestelling nog uit de vracht kunnen halen. Neem hiervoor contact met ons op via de contactpagina.

Hebben jullie ook fysieke winkels?

Lumbit heeft op dit moment nog geen fysieke winkels, maar je kunt ons wel vinden op Bol.com en Amazon.